26.9.06

Hoş geldin yumuşak R

1 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Ahh ! Tansu Efe ! Yüreğim cızladı, bilesin.

Yumuşak R yazın girince sisteme, yani masaüstüme gelince, önce özeti göründü. Heyecan yaptım. Tansu Efem martini patlatmış dağlara dağlara dedim. Hiyaaaayt dedim de mahmuzlarımı arandım. Kişnedi de atım Kiybort, dur dedim, piştovların çakmakları kurusun hele.

Baktım, korktuğum şey ama, geçitlerde yankılanan.
Yumuşak R, aslında, sert bir başka şeyi bazı ABC şanssızlarının. Tansu Efem cepkenini çözmez dedim böyle lüle için. Kalfası mı elinden uçurdu tetiği diye meraklandım. Destur dedim.

Efem, doğrult da şu martini bir kez daha, sahiden uçuşsun komşu adalarda kimin kaç bilinen güvercini varsa, harf diye geçinen.

Sen Efesin Efem. Yakmazsın canını mazlumun. Ya settar. Ya cabbar. Ya rabbe bennar.

7:50 ÖS  

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

<< Home